درمان خانگی زود انزالی چگونه ؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

زود انزالی یکی از مشکلات بسیار آزار دهنده برای آقایان می باشد و چنانچه فرد به این بیماری مبتلا شود می تواند تاثیرات بسیار چشمگیری در زندگی زناشویی و روابط عاطفی او داشته باشد.در این پست قصد داریم تا در خصوص درمان زود انزالی با فرآورده‌ه ای به نام سیر سیاه صحبت کنیم.

تحقیقات بسیار زیادی بر روی تاثیرگذاری سیر سیاه برای درمان بیماری هایی مانند زود انزالی و نعوظ صورت گرفته است و همانطور که میدانید سیر به عنوان یک تصفیه کننده خون می‌تواند نقش بسیار چشمگیری در درمان زود انزالی و نعوظ داشته باشد.
از این رو سوالات زیادی در خصوص نحوه مصرف و یا تهیه این محصول به وجود می‌آید که در این قسمت قصد داریم تا به یک آنها پاسخ دهیم.
برخی افراد سیر سیاه تخمیری را با سیری که توسط سرکه و در طول گذشت سالیان به رنگ سیاه درآمده است اشتباه می گیرند و تصور می کنند که سیر سیاه همان نوع سیر ترشی هفت ساله میباشد.تفاوتهای بسیار چشمگیری در خواص و نحوه تهیه این دو محصول وجود دارد همانطور که میدانید سرکه دارای طبع بسیار سردی می باشد و برخلاف سیر خام که دارای طبع گرم میباشد سیر ترشی طبع کاملاً سردی دارد و برای درمان بیماری‌های مانند زود انزالی و نعوظ به هیچ وجه اثربخش نیست.
تهیه سیر سیاه تخمیری به اینگونه است که سیر خام در یک دوره ۴۵ تا ۶۰ روزه در تجهیزات بسیار پیشرفته قرار می گیرد و در طول این دوره میزان رطوبت ۷۰ تا ۹۰ درصد و همچنین میزان دمای ۶۰ تا ۸۰ درجه به صورت متغیر و هوشمند بر روی سیر خام اعمال می شود تا به تدریج این محصول تخمیر شود.
این نوع تخمیر سبب می‌شود خواص سیر سیاه بیش از ۱۰ برابر سیر خام باشد. تحقیقات متعددی بر روی خواص سیر سیاه صورت گرفته است و از سایتهای معتبر علمی می‌توانید نتایج بسیار چشمگیر در خصوص خواص سیر سیاه برای بدن را مشاهده کنید.
علاوه بر این ، چنین روش های تخمیری از دیرباز در طب سنتی شرقی مورد استفاده قرار می گرفته است و این امر سبب می شود تا علاوه بر چند برابر شدن خاصیت سیر طعم تند و بوی نامطبوع آن گرفته شود و شما میتوانید به راحتی از سیر سیاه فرآوری‌شده استفاده کنید.
یکی از موانعی که سبب می شود تا افراد نتوانند از سیر استفاده کنند وجود مشکلات معده است .همان طور که می دانید چنانچه شما سیر خام را مصرف کنید و به مشکلات معده دچار باشید این امر می‌تواند سبب شود تا در حین دوره مصرف سیر خام معده شما بسیار اذیت شود و همچنین دچار سوزش و رفلاکس معده شوید. در نقطه مقابل چنانچه به مشکلات معده مبتلا باشید استفاده از شیر سیاه می‌تواند مشکلات معده را تا حدود بسیار زیادی درمان کند.
از فواید دیگر این فرآورده بسیار پر خاصیت علاوه بر موارد گفته شده از زود انزالی و نعوظ می توان به لاغری کاهش قند خون و کاهش چربی و کلسترول و افزایش ایمنی بدن و همچنین تقویت مو و جلوگیری از ریزش آنها اشاره کرد.

خوردن روزانه 1 عدد سیر در صبح آیا بر انزال زودرس تأثیر می گذارد. لطفا به من کمک کنید دکتر من از انزال زودرس رنج می برم.

سیر برای نعوظ مفید است. سلام ، من  شما را گذرانده ام و نگرانی های شما را درک کرده ام ، توانایی پایان زودرس و سریع می تواند در بسیاری از زمینه های زندگی مفید باشد ، اما در مورد جنسیت اینگونه نیست.

انزال زودرس برای زوج هایی که به سادگی می خواهند راهی برای دوام بیشتر رابطه جنسی پیدا کنند ، یک مشکل رایج و اغلب ناراحت کننده است. انزال زودرس یکی از رایج ترین اختلالات جنسی در مردان است ، اما تعداد کمی از افراد به دلیل خجالت در مورد آن صحبت می کنند.

هیچ کس با توانایی کنترل انزال متولد نمی شود. مردان می توانند یاد بگیرند که انزال را کنترل کنند مانند روش کنترل مثانه (آموزش توالت رفتن) در سنین پایین. زن و مرد از نظر پاسخ های جنسی تفاوت های زیادی دارند ، مرد به سرعت تحریک می شود و تحریک زن مدت بیشتری طول می کشد ، مرد به سرعت به اوج می رسد ، از نظر فیزیولوژیکی و طبیعی است ، اما ایده آل نیست ، برای طولانی شدن مدت جنسیت مرد مجبور است سخت کار کند ، باید با منحرف کردن ذهن از موقعیت ، از نظر ذهنی سرعت خود را کم کند و روشهایی را برای به تأخیر انداختن رفلکس های خود بیاموزد.

یک ایده این است که شریک زندگی را از طریق پیش ادعا تحریک کنید تا به ارگاسم نزدیک شود و نفوذ کند. اگر سکته های مغزی کمتر از 45 به علاوه منفی 15 است ، شمارش کنید. به معنی (30 تا 60) سپس به دنبال مشاوره پزشکی باشید. اگر در غیر این صورت راضی باشید.

 

لینک اول منبع خبر

لینک دوم منبع خبر

 





:: برچسب‌ها: درمان زود انزلی , زود انزالی درمان خانگی , زود انزالی و سیر سیاه , درمان خانگی زود انزالی در طب سنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : شنبه 8 خرداد 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی